כבר ממש עמדתי לשלוח את ההודעה ואז אמרתי, לא, זה רגיש מדי.
אני רוצה לשתף אתכן בבין הקלעים של המכון..
כמה נכון להנכיח ברבים, נושאים של סוד (סוד טוב!)
זוגיות, אינטימיות, טהרה?
מצד אחד- כמה קריטי! שיהיה מקום לדבר על זה, מקום פתוח, לא שופט, מרחב של דיבור ולמידה.
בדור שלנו, דור צמא לאהבה, ששואל שאלות טובות ורוצה תשובות טובות, בכל התחומים.
מצד שני- יש מחיר למרחב כזה, הנפש העדינה המתוקה שלנו רוצה רגישות, צניעות, כבוד לכוח חיים מופלא.
אז מה עושים?
מנסים ללכת בין הטיפות..
יהיו דברים שנדבר עליהם בכנס קיץ וכאלה שלא.
יהיו דברים שנעשה בזום ויהיו דברים שלא.
יהיו דברים שנעשה רק בקבוצת נשים סגורה וכאלה שנגיד שזה מספיק חשוב כדי לדבר על זה בפומבי.
דבר אחד חשוב שתדעי– יש לך כתובת לכל השאלות הכי רגישות והכי מוזרות והכי חצופות.
מוזמנת לשלוח לנו הודעה ואנחנו נשתדל כמיטב יכולתנו להפנות אותך לכתובת מקצועית או תורנית שתוכל לעזור לך.