איך את מסוגלת לשתות קפה כשיש כלים בכיור?

"רבי שלמה מקרלין אמר לרבי נחמן – אם אין דגים בשבת, השבת לא שבת!

רבי נחמן שמע וענה לו- מה הקשר בין שבת לדגים? שבת זו שבת ודגים זה דגים"

🐟🕯️🕯️🤨🐟🕯️🕯️🤨

רבי נחמן בגאונותו במשפט קצר 

דוקר נקודה שכ"כ מפריעה לנו

ההתניה שמחברת בין אושר לבין תנאים חיצוניים, 

שבת תהיה טובה רק כשהילדים לא יריבו.

אני יכולה לשתות קפה ברוגע רק כשהכיור ריק.

אהיה שמחה בפורים רק אם נתקתק את כל משלוחי המנות.

 

רבי נחמן אומר לנו- תפרידי!

גם אם אין שולחן שבת כמו שאת מדמיינת, את יכולה לשמוח בשבת.

 

גם אם אין לך תקציב לטיול מהחלומות עם בעלך, את יכולה להנות ולקבל רוגע. 

טיול זה טיול ורוגע זה רוגע

 

🪢 כשאני מצליחה לזהות את ההתניה ולהפריד, אני יכולה להקשיב לבקשה הפנימית שלי, מה אני רוצה? 

לנוח? להנות? להירגע? לחזק את הקשר? בבקשה, בשמחה

 

אשתדל ללכת עם זה השבוע. 

שבוע טוב! 

צוות מבשר שלום

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *